Szamanka Szamanka
7396
BLOG

Odejść trzeba umieć, pani premier Ewo!

Szamanka Szamanka Polityka Obserwuj notkę 211

Zabrakło klasy, prawdy i pokory polityka, który miał służyć Narodowi i Polsce.

Przemówienie było żenujce, chaotyczne i tylko pogorszyło wizerunek odchodzącej ekipy PO+PSL.

Czy można było pogorszyć to, co Polacy i tak odrzucli w dniu wyborów parlamentarnych?

 Nad tym dziś trudziła się odchodząca premier, Pani Ewa Kopacz.

Z trybuny sejmowej podziękowała za współpracę jedynie klubom PO i PSL.

 A potem już tylko ostrzegała i złośliwie przestrzegała, by czasem nowy rząd PiS-u nie zniszczył tego, co jej rząd zrobił!

I żeby przestrzegał "świętego prawa wartości"!

Ktoś może mi wyjaśni, jak PO i PSL strzegła tej świętości, bo może ja przez minione osiem lat chodziłam z zamkniętymi oczyma?

Ale przecież bogacenie się politykw  dzięki aferom i prywatyzacji poprzez wyprzedaż dostrzegałam...

I na pewno robił to rząd PO +PSL.

A Pani Kopacz, zabłąkana i zawiedziona, nawet nas ze Szwajcarią porównała.

Dalej byliśmy już tylko lepsi od tych Szwajcarów, bo nawet zatrudnionych mamy 16 milionów i bezrobocie jednocyfrowe.

O umowach śmieciowych i wynagrodzeniach żebraczych, ani słowa.

Bo i po co?      W Szwajcarii też o tym nie mówią...

 Odejścia mają to do siebie, że są bardzo zbliżone do stylu, w jakim się weszło.

To ja Pani dziękuję, Pani premier. Pani była. I szkoda, że, wychodząc, trzaskała Pani drzwiami i nie podziękowała Polakom za gościnę. Nieładnie.

 

Zobacz galerię zdjęć:

Szamanka
O mnie Szamanka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka