To zdjęcie zrobił bloger HareM. Kolejka przed wejściem na Torwar.
Kontrola każdego z nas trwała i trwała...
To zdjęcie zrobił bloger HareM. Kolejka przed wejściem na Torwar. Kontrola każdego z nas trwała i trwała...
Szamanka Szamanka
3378
BLOG

Byłam, widziałam, a zwyciężyła Beata Szydło

Szamanka Szamanka Polityka Obserwuj notkę 263

 

Koniec ministrów celebrytów, czyli ktoś będzie robił za rzemieślnika.

Pierwszym rzemieślnikiem w kolejnej Rzeczypospolitej zostanie Pani Beata Szydło.

Tak, wyszło szydło a worka. Worek otworzył prezes Jarosława Kaczyński.

Najpierw podziękował zebranym na Torwarze  na Konwencji Prawa i Sprawiedliwości członkom partii i jej sympatykom za ogromny wkład pracy, czasu i zaangażowanie w prezydenckiej kampanii wyborczej.

Potem wyjaśnił, dlaczego właśnie Andrzej Duda – ale to już wszyscy wiemy i nie będę się powtarzać. Uważam bowiem, że dokonał się przełom generacyjny i mentalny w całej Polsce. Jarosław Kaczyński,  który nie serfuje w internecie, właśnie dzięki między innymi internautom, wygrał nam prezydenta. A ten został przez delegatów Konwencji powitany z należnym mu szacunkiem i entuzjazmem.

Czy ta szczęśliwa dla Polski sytuacja to passa, łaska Boga, czy wreszcie naród sięgnął w głąb swych sumień, nie wiem.

Odpowiedzią będzie wynik jesiennych wyborów do polskiego sejmu.

I wczoraj na Konwencji Prawa i Sprawiedliwości byłam niemal pewna, że gdyby Pani Beata Szydło swoje wystąpienie nazwała expose, wygłosiła je na żywo przed milionami Polaków, to mogłabym być spokojna: PiS wygrałoby wybory parlamentarne i mogłoby rządzić bez koalicjanta.

To nie tylko rzeczowość mowy Pani Beaty Szydło, ale fakt, że bez kartki ( tu wbijam szpilkę w kostiumik Pani Kopacz, ten…nerwowy, naturalnie),  z emocjami i wzruszeniem, z przekonaniem polityka i pełną orientacją o obecnej sytuacji, mówiła kobieta o osobowości wartej szacunku i mojego głębokiego ukłonu.

Stanowcza, taktowna, zdystansowana w stosunku do siebie i przeciwnika, znająca reguły brutalnej walki o władzę tych, którzy ja tracą.

Byłam, widziałam, ale zwycięstwo odniosła Beata Szydło.

Nie szkoda mi tej nocy poświęconej na podróż, nie zaskoczyła  ścisła kontrola każdego  z nas, przeprowadzana przez funkcjonariuszy BOR.

W końcu jednego już prezydenta nie upilnowaliśmy.

Prawo i Sprawiedliwość przyjęło wczoraj  na siebie obowiązek naprawy Rzeczypospolitej.  Takiej pracy bez kobiety się nie wykona.

Musi to jednak być kobieta z klasą. Ona nazywa się Szydło.  Beata Szydło.

Zobacz galerię zdjęć:

To dopiero początek Konwencji
To dopiero początek Konwencji Styl i klasa , jak impreza światowa. Nie są zaskoczeni. Wiedzą, co robią. Jak zawsze. Po przemówieniu Pani Beaty Szydło. Dlaczego nie? To polityk, na którego Polska czeka. Krytykanci, także ci z S24, przeprosić wypada! Przemówienie jak expose. Czapki z głów!
Szamanka
O mnie Szamanka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka